Schade & Defect

4 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
  1. Wat is de garantietermijn? De garantietermijn voor al onze product bedraagt minmaal 2 jaar als het een particuliere aankoop betreft en minimaal 1 jaar garantie voor zakelijke aankopen.Uw factuur met daarop de omschrijving van de geleverde artikelen is uw garantiebewijs. De garantie gaat in op de datum van levering en / of ...
  2. Schade, mijn zending is beschadigd Meldt schades zo snel als mogelijk en laat op de aflevernota een notitie maken indien de transportverpakking zichtbaar is beschadigd. Ook als u vermoedt dat het product niet beschadigd zal zijn. Tip! Maak een foto met uw smartphone van de zending / verpakking als deze door de transporteur ...
  3. Mijn kluis gaat niet open, wat moet ik doen? Kluis met elektronisch codeslot Kluis met elektronisch codeslot en noodsleutel Kluis met een sleutelslot Kluis met vingerafdrukslot Kluis met 2 sloten (dubbele sloten) 1. Uw kluis is uitgerust met een elektronisch codeslot Veel 'problemen' van een codeslot worden veroorzaakt door ...
  4. Service tarieven Service Tarieven KluisShop.be Standaard service tarieven Interventie op route en afhankelijk van planning binnen 1-2 weken na opdracht (in overleg) Voorijden € 85,- excl. BTW (€ 102,85 incl. BTW) Arbeid € 85,- excl. BTW (€ 102,85 incl. ...

4 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren