!
92% van 100
9.2 / 10
562 Beoordelingen
Zoeken

Klantenservice

Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Wij helpen u graag.

Meest gestelde vragen

Direct het antwoord op uw vraag!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Per order houden wij u op de hoogte van de status van uw bestelling.

Ga naar Traceer uw zending voor de laatste informatie.

Heeft u specifieke vragen over de status van uw zending? Neem contact op met onze klantenservice.

Hoe kies ik de juiste kluis voor mijn situatie?

Bij de keuze van een kluis moet u verschillende factoren overwegen, maar belangrijkste is wat voor soort spullen u in de kluis wilt opbergen.Indien u contant geld, juwelen of andere kostbaarheden wilt opbergen dan is hiervoor een privékluis (ookwel meubelkluis genoemd) het meest geschikt. Deze typen kluizen bieden primair weerstand tegen diefstal cq inbraak en worden aangeduid met waardebeging (door verzekeraars ookwel verzekerde waarde genoemd).

Waardeberging

De waardeberging is bepaald door de kwaliteit van de kluis en hoe hoger de waardeberging, hoe meer weerstand tegen openbreken van de kluis. 

Brandveiligheid

Als uw kluis primair brandveiligheid moet bieden, dan is een documentenkluis het meest geschikt. Een documentenkluis biedt bescherming tegen brand, waarbij de temperatuur van 177° celius in de kluis niet wordt overschreden gedurende een bepaalde tijd. 

Keuzehulp 

Ga naar onze keuzehulp voor een professioneel kluisadvies

Hoe werkt gratis verzending?

Al onze kluizen en brandkasten worden binnen Nederland en België gratis verzonden (uitgezonderd losse accessoires of opties nabesteld).

Gratis verzending betekent levering op de begane grond, aan of achter de eerste deur en zonder verticaal transport op het afleveradres. Het afleveradres moet per vrachtwagen via een verharde weg te bereiken zijn.

Indien er geleverd wordt op een (mini)pallet dan kan het zijn dat de levering niet door de eerste deur past. De zending zal dan -in overleg- aan de eerste deur of elders worden geplaatst. Houd hier rekening mee.

Hierop zijn uitgezonderd:

  • Achteraf betaling voor particulieren. Vanwege de hoge extra kosten wordt hiervoor een servicefee gevraagd.
  • Nabestellen van sleutels en opties zoals bijv. legborden. Hier worden de order- en verzendkosten van betreffende fabrikant doorbelast.

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?

Bij KluisShop.be kunt u kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden. Voor alle betaalmethodes geldt dat u volledig veilig kunt betalen. Voor de verschillende betaalmethodes werken wij samen met Mollie.

Voor meer informatie over onze betaalmogelijkheden ga naar betaalmethodes.

Mijn kluis gaat niet open, wat moet ik doen?

Geen nood; in veel gevallen kunt u een (mogelijk) probleem eenvoudig zelf oplossen. Mocht dit alsnog niet lukken dan kunt u een beroep doen op een service voor het openen van uw kluis. Ieder kluisslot heeft zijn eigen kenmerken en in de gebruikershandleiding staat beschreven hoe deze ingesteld kunnen worden.

De meest voorkomende kluissloten en mogelijke problemen en oplossingen kunt u hier bekijken.

Wanneer komen jullie mijn kluis installeren?

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen gaan wij direct aan de slag.

  • Houd rekening met de levertijd van de kluis.
  • Nadat de kluis is afgeleverd bij het installatieteam plaatsen wij normaliter uw kluis binnen 1 week.

De werkwijze van KluisShop.be is als volgt:

  1. Wij nemen telefonisch contact met op om een aantal zaken af te stemmen.
  2. Voorkeurdata worden doorgenomen, evenals de situatie.
  3. Wij maken de kluis verzend gereed en voorzien deze van evenutele opties (ombouw slot, inbouw interieuroptie).
  4. De kluis wordt afgeleverd bij het installatieteam en vervolgens wordt zoveel mogelijk gepland op uw voorkeursdag.
  5. Kort voor uitlevering wordt de rit definitief, volgt een telefonische bevestiging incl. tijdsindicatie.
  6. Ons gecertificeerd team komt ter plaatse en installeert de kluis.
  7. Na installatie neemt ons After Sales Support team contact met u om na te gaan of alles conform afspraak en verwachting is verlopen. Iets niet in orde? Laat het ons weten en wij zorgen ervoor!

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen. Kan dat?

Dagelijks bestellen vele zakelijke klanten kluizen bij KluisShop.be. Kleine kluizen, grote kluizen, met en zonder installatieservice.

Speciaal voor zakelijke klanten hebben wij het volgende ingericht:

  • Afrekenen met afwijkend factuur- en / of afleveradres.
  • Optioneel toevoegen van afdeling.
  • Afwijkend factuur-emailadres zodat de factuur direct wordt 'afgeleverd' bij uw financiële adminstratie.
  • Vermelding van referentie op de factuur (inkoopnummer, bestelbon) zodat deze snel en eenvoudig door uw financiële administratie kan worden verwerkt.
  • Mogelijkheid tot betalen "Op rekening".

Betaalmethode "Op rekening"

  • Beschikbaar voor zakelijke klanten.
  • Op basis van KvK of BTW nummer voeren wij een kredietcheck uit en geven uw bestelling vrij.
  • Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Wenst u afwijkende condities? Neem contact met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Wij zijn een overheidsinstelling, kunnen wij ook bestellen?

Geen enkel probleem. Ook aan ministeries, scholen en andere instellingen leveren wij onze producten en diensten. Bestellen kan online of offline.

Zijn wij verplicht om online een bestelling te plaatsen?

Nee, dat is niet nodig. U kunt ook 'offline' bestellen middels een email, per post of telefonisch. Indien u uw bestelling doorgeeft dan registreren wij deze in ons systeem, per email ontvangt u een bevestiging en wij zetten alles in werking voor een snelle en correcte levering.

  • Bestelling per email? Stuur uw inkooporder naar: info@kluisshop.be
  • Telefonisch bestellen? Bel naar 03 808 30 48
  • Per post bestellen? Stuur uw schriftelijke opdracht naar: 

KluisShop.be
Loenhoutseweg 16
2320 Hoogstraten

Andere vragen over zakelijke aankopen? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Hoe werkt jullie retourproces en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Bent u niet tevreden over uw product dan heeft u 14 dagen bedenktermijn om het product in oorspronkelijke staat te retourneren. Dit wordt ook wel het herroepingsrecht genoemd en is vastgelegd in de Wet koop op afstand. De bedenktermijn gaat in op de dag na levering. 

Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende of beschadigde verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een deelvergoeding. 

Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht ontvangt u de terugbetaling van het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 14 dagen retour op uw rekening. Verzend- of transportkosten voor het terugsturen of laten ophalen zijn voor eigen rekening en risico.

Aanmelden van uw retour kan rechtstreeks via contact opnemen. Omdat wij met verschillende magazijnen werken, verzoeken wij u om nooit producten zonder onze instructie te retourneren.

De Wet koop op afstand geldt alleen voor consumenten. Zakelijke afnemers kunnen er geen beroep op doen. Dat neemt overigens niet weg dat we graag ons best doen om met u naar een oplossing te zoeken. Neem in ieder geval direct contact met ons op.

Uitzonderingen

Er zijn situaties die zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:

  • Speciaal op bestelling gemaakte producten
  • Diensten, zoals plaatsen en verankeren, intern verhuizen, uithuizen. 
  • Producten die al geplaatst, verankerd, intern verhuisd, e.d. zijn door ons of onze servicepartner
  • Herroeping aangemeld later dan 14 dagen na dag van levering
  • Zakelijke aankopen

Service afhalen

Indien u niet in staat bent om het aangekochte product zelf te retourneren dan beschikken wij over een afhaalservice. Bij met name zwaardere kluizen (vanaf 30 kg) is retour sturen niet evident en kunnen wij afhaling voor u organiseren conform onderstaande kosten: 

  • Kluizen tot 30 kg - € 50,- incl. BTW
  • Kluizen tot 150 kg - € 150,- incl. BTW
  • Kluizen tot 500 kg - € 250,- incl. BTW
  • Kluizen vanaf 500 kg - in overleg

Als u kiest voor onze afhaalservice dient de kluis goed -bij voorkeur in originele verpakking- verpakt te zijn. Indien de kluis is geleverd op een (mini-)pallet dan dient de kluis tevens goed vast gezet te zijn om transportschade te voorkomen.  

Ik wil een bestelling plaatsen maar het lukt niet

Als het niet lukt om een bestelling online te plaatsen dan helpen wij u graag verder! Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor online bestellen niet lukt, zoals:

  • Er is een storing bij de bank waardoor u niet kan afrekenen
  • Er is een storing op onze website met bijv. de verzendmethode
  • Wellicht bent u vergeten een veld in te vullen waardoor de bestelling niet geplaatst kan worden

Bel ons op nummer 03 808 30 48 en wij zorgen er voor dat uw bestelling correct en direct in ons systeem wordt geregistreerd.

Uiteraard kunt contact opnemen met uw gegevens en wat uw wenst te bestellen. 

Hoe zit het dan met de betaling?

Geen enkel probleem. Wij kunnen een opdracht tot betaling direct starten vanuit onze betaalprovider en een beveiligde betaallink per email aan u doorsturen. Alle betaalmethodes blijven onveranderd beschikbaar en de betaalopdracht is reeds gelinkt aan uw bestelling. Zodra u succesvol heeft betaald wordt alles doorgezet en gaan wij over tot uitlevering.

 

Heeft u toch hulp nodig?

Neem gerust contact op met één van onze
specialisten.

Telefoon 03 808 30 48
WhatsApp 03 808 30 48
E-mail  info@kluisshop.be
ma-vr 09:00-17:00 (za-zo gesloten)
Direct naar contactformulier

Chat