!
92% van 100
9.2 / 10
519 Beoordelingen
Zoeken
Klantenservice
03 808 30 48

Vragen over bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen via KluisShop.be werkt heel eenvoudig. Alle producten zijn netjes ingedeeld op categorie en kunnen gefilterd worden op basis van producteigenschappen. U zult snel de weg vinden naar de juiste kluis. Als u het juiste product hebt gevonden, dan kunt u eenvoudig bestellen en komt het product automatisch in de winkelwagen. De winkelwagen kunt u te allen tijde raadplegen. De winkelwagen vindt u helemaal rechtsboven.

In het kort:

  1. Zoek en vind uw product(en), dit kan ook met onze keuzehulp.
  2. Plaats de gewenste producten (en eventuele bijbehorende opties) in de winkelwagen.
  3. Open de winkelwagen en ga door na het afrekenscherm voor het plaatsen van uw bestelling.
  4. Vul het leveradres in, en indien gewenst, een afwijkend factuuradres.
  5. Selecteer de betaalmethode.
  6. Plaats uw bestelling. 
  7. Indien van toepassing, wordt u automatisch doorgelinkt naar het betaalscherm van onze betaalprovider. Na het afronden van de betaling wordt u automatisch teruggeleid naar KluisShop.be.
  8. Binnen enkele ogenblikken ontvangt u een bestelbevestiging per email. Heeft u geen email ontvangen? Controleer uw spamfilter of neem contact met ons op.

Hulp bij bestellen

Indien het toch niet lukt om uw bestelling via onze website te plaatsen, dan zijn wij u uiteraard graag behulpzaam. Neem contact met ons op en wij zorgen dat uw bestelling bij ons in het systeem komt.

Voor hulp bij uw bestelling kunt u bellen met 03 808 30 48. Telefonisch zijn wij bereikbaar van ma-vr 8:00-18:00 (za-zo gesloten). Via e-mail kunt u ons bereiken via info@kluisshop.be.

Telefonisch bestellen

Indien u liever een bestelling per telefoon doorgeeft, dan nemen wij uw bestelling uiteraard graag aan. Bel ons op 03 808 30 48 en wij zorgen dat uw bestelling bij ons in het systeem komt en dat uw order met zorg wordt behandeld. Separaat kunnen wij u een uitnodiging sturen met een betaallink, zodat u in een beveiligde betaalomgeving via de gewenste betaalmethode kunt afrekenen. Onze klantenservice helpt u graag verder.

Status van uw order

Als u een account heeft aangemaakt, kunt u de status van uw bestelling controleren. Door in te loggen op ons systeem krijgt u toegang tot uw persoonlijk profiel en hierin kunt u al uw bestellingen terugzien, facturen opvragen, wensenlijstje aanmaken, e.d.

Traceer hier uw order.

Ik heb een verkeerd e-mail-, factuur- of leveradres opgegeven bij mijn bestelling

Neem direct telefonisch contact met ons op via 03 808 30 48 en wij passen uw order aan. Per email sturen wij u direct een gewijzigde orderbevestiging. Reeds betaalde bedragen zullen worden gekoppeld aan de gewijzigde bestelling. Vanzelfsprekend is dit alleen mogelijk als uw bestelling nog niet verstuurd is. Is uw bestelling al verstuurd? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een verkeerd product besteld, wat nu

Neem direct contact met ons op via telefoonnummer 03 808 30 48 en wij passen uw bestelling direct aan. Per email sturen wij u een gewijzigde bevestiging. Reeds betaalde bedragen zullen worden gekoppeld aan de gewijzigde bestelling. Vanzelfsprekend is dit alleen mogelijk als uw bestelling nog niet verstuurd is. Is uw bestelling al verstuurd? Neem dan contact met ons op.

Help, ik kan niet inloggen!

Indien u niet meer kan inloggen, dan kunt u door ons systeem automatisch een nieuw wachtwoord laten aanmaken. Per e-mail ontvangt u een nieuw wachtwoord. Indien gewenst kunt u dit wachtwoord wijzigen.

Opmerking

  • Alleen geregistreerde klanten kunnen inloggen. Zonder account kunt u niet inloggen. Een account kunt u hier aanmaken of in het afrekenscherm.
  • Als u een account aanmaakt nadat u een bestelling heeft geplaatst, dan zal deze bestelling niet zichtbaar in uw account. Deze informatie wordt dus achteraf niet gekoppeld. Houd hier rekening mee.

Heb ik nu 2 of meerdere bestellingen geplaatst?

Na het afrekenproces wordt u automatisch doorgeleid naar onze betaalprovider Buckaroo.

Als de betaling niet succesvol wordt afgerond, dan ontvangt u geen bestelbevestiging. Als u daarna opnieuw de bestelling plaatst en de betaling wel succesvol afrondt dan heeft u in totaal 1 bestelling geplaatst die zal worden uitgevoerd.

De eerste bestelling zullen wij annuleren. Bij twijfel nemen wij telefonisch of per e-mail contact met u op. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen bij twijfel of vragen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het kan natuurlijk gebeuren dat u zich na het bestellen bedenkt en uw order wilt wijzigen of annuleren. We zullen ons best doen met u te zoeken naar een passende oplossing, maar houd rekening met het volgende:

Als uw bestelling al is verzonden dan is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk. Indien mogelijk proberen wij de zending te onderscheppen. Als dit niet tijdig lukt en de zending wordt toch aangeboden dan kunt u het beste de zending weigeren. Aan de bezorger kunt u aangeven dat er verkeerd besteld is en de zending retour afzender gestuurd kan worden.

Is de zending toch afgeleverd, neem dan contact met ons op.

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen. Kan dat?

Dagelijks bestellen vele zakelijke klanten kluizen bij KluisShop.be. Kleine kluizen, grote kluizen, met en zonder installatieservice.

Speciaal voor zakelijke klanten hebben wij het volgende ingericht:

  • Afrekenen met afwijkend factuur- en / of afleveradres.
  • Optioneel toevoegen van afdeling.
  • Afwijkend factuur-emailadres zodat de factuur direct wordt 'afgeleverd' bij uw financiële adminstratie.
  • Vermelding van referentie op de factuur (inkoopnummer, bestelbon) zodat deze snel en eenvoudig door uw financiële administratie kan worden verwerkt.

Mogelijkheid tot betalen "Op rekening"

  • Betaalmethode "Op rekening” is beschikbaar voor zakelijke klanten.
  • Op basis van KvK of BTW nummer voeren wij een kredietcheck uit en geven uw bestelling vrij.
  • Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Wenst u afwijkende condities? Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Wij zijn een overheidsinstelling, kunnen wij ook bestellen?

Geen enkel probleem. Ook aan ministeries, scholen en andere instellingen leveren wij onze producten en diensten. Bestellen kan online of offline.

Zijn wij verplicht om online een bestelling te plaatsen?

Nee, dat is niet nodig. U kunt ook 'offline' bestellen middels een email, per post of telefonisch. Indien u uw bestelling doorgeeft dan registreren wij deze in ons systeem, per email ontvangt u een bevestiging en wij zetten alles in werking voor een snelle en correcte levering.

  • Bestelling per email? Stuur uw inkooporder naar: info@kluisshop.be
  • Telefonisch bestellen? Bel 03 808 30 48
  • Per post bestellen? Stuur uw schriftelijke opdracht naar: 
    KluisShop.be
    Loenhoutseweg 16
    2320 Hoogstraten
Andere vragen over zakelijke aankopen? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Ik wil een bestelling plaatsen maar het lukt niet

Als het niet lukt om een bestelling online te plaatsen dan helpen wij u graag verder!

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor online bestellen niet lukt, zoals:

  • Er is een storing bij de bank waardoor u niet kan afrekenen
  • Er is een storing op onze website met bijv. de verzendmethode
  • Wellicht bent u vergeten een veld in te vullen waardoor de bestelling niet geplaatst kan worden

Bel ons op nummer 03 808 30 48 en wij zorgen er voor dat uw bestelling correct en direct in ons systeem wordt geregistreerd.

Uiteraard kunt u ook een email sturen naar: info@kluisshop.be met uw gegevens en wat U wenst te bestellen.

Hoe zit het dan met de betaling?

Geen enkel probleem. Wij kunnen een opdracht tot betaling direct starten vanuit onze betaalprovider en een beveiligde betaallink per email aan u doorsturen. Alle betaalmethodes blijven onveranderd beschikbaar en de betaalopdracht is reeds gelinkt aan uw bestelling. Zodra u succesvol heeft betaald wordt alles doorgezet en gaan wij over tot uitlevering.

Heeft u een vraag over een product?

Wellicht is uw vraag al beantwoord!

Ga naar het betreffende product en vervolgens naar sectie "Vraag & Antwoord".

Indien u vraag al eerder gesteld is geweest dan vindt u hier direct het antwoord. Mocht uw vraag nog niet gesteld zijn, dan kunt u hier direct uw vraag over het product stellen.

U krijgt niet alleen razendsnel antwoord, maar u helpt ook anderen met uw vraag.

Telefoon

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 03 808 30 48

Kan ik een afwijkend leveradres invoeren?

Dit is geen enkel probleem. Factuur- en afleveradres kunnen van elkaar verschillen. Op de afrekenpagina kunt u kiezen voor een afwijkend afleveradres.

Als u niets aangeeft, dan is het factuuradres gelijk aan het afleveradres.

Heeft u meerdere afleveradressen? U dient dan meerdere bestellingen in te voeren. Hiervoor is het, het meest eenvoudige als u een eerst account aanmaakt. In uw account kunt u vervolgens meerdere adressen opgeven.

Lukt het niet of wenst u hulp bij het plaatsen van een bestelling? Neem contact met ons op en wij maken het voor u in orde.

Kluis anoniem aankopen

Als u liever niet wenst dat wij uw gegevens in onze database registreren is anoniem aankopen mogelijk.

Om een bestelling te kunnen verwerken dienen wij minimaal over uw naam en emailadres te beschikken. Een telefoonnummer is wenselijk voor verdere opvolging en het maken van een afhaalafspraak.

Neem contact op als u een kluis anoniem wilt aankopen.

Chat