Sleutelbeheer
De sleutelbeheer oplossingen van Creone zijn slimme sleutelkasten waarmee je eenvoudig grote hoeveelheden sleutels beheert. Dankzij RFID-tracking en slimme sleutelbeheer software ken je gericht toegang toe tot specifieke sleutels voor jouw medewerkers. Je bepaalt zelf wie wanneer toegang heeft, bijvoorbeeld alleen tijdens werktijden of binnen bepaalde tijdvakken. Met de tracking sleutelringen zie je altijd precies wie welke sleutel in bezit heeft. Zo bespaar je veel tijd bij het terugvinden van zoekgeraakte sleutels.
- Professioneel advies
- Full Service installatie
- Professioneel advies
- Full Service installatie
- Professioneel advies
- Full Service installatie
Extra mogelijkheden sleutelbeheer
Meerdere keyboxes kunnen beheerd worden vanuit een administratie in het softwarepakket. Zo kan je meerdere keyboxes op verschillende locaties gemakkelijk updaten en inzien. De keybox kan gekoppeld worden aan een alarmsysteem of aan een kaartlezer om samen te werken met andere toegangscontrole middelen zoals personeelspasjes.
De sleutelbeheer oplossingen van Creone zijn uitstekend geschikt voor organisaties met grote aantallen personeel, specifieke machtigingen en grote hoeveelheden sleutels in omloop. De keyboxes worden veel ingezet binnen het hotelwezen, de schoonmaakbranche, de thuiszorg en onderhoudsdiensten.
Als je alleen sleutels binnen één locatie hoeft te beheren, is een sleutelkast of sleutelkluis vaak al voldoende.
Hulp of advies?
Heb je moeite met het maken van de juiste keuze of wil je graag persoonlijk advies? Neem dan gerust contact met ons op!